«Los Mártires lokomotora (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak

    Sorapediatik
    No edit summary
    No edit summary
     
    1. lerroa: 1. lerroa:
    [[Los_Mártires_lokomotora._Krauss_131T_Oviedon_(1960).jpg | thumb | center | 800px | Krauss 131T lokomotora bat, ''Los Mártires''-en berdina, Oviedon (1960)]]
    [[Fitxategi: Los_Mártires_lokomotora._Krauss_131T_Oviedon_(1960).jpg | thumb | center | 800px | Krauss 131T lokomotora bat, ''Los Mártires''-en berdina, Oviedon (1960)]]
     


    [[Placencia lokomotora (eu)|Soraluze]] eta [[Málzaga lokomotora (eu)|Maltzagaz]] gain, Osintxuk ere ''bere'' lokomotora izan zuen, ''Los Mártires'' izenekoa.  
    [[Placencia lokomotora (eu)|Soraluze]] eta [[Málzaga lokomotora (eu)|Maltzagaz]] gain, Osintxuk ere ''bere'' lokomotora izan zuen, ''Los Mártires'' izenekoa.  

    Hauxe da oraingo bertsioa, 20:42, 20 abendua 2017 data duena

    Krauss 131T lokomotora bat, Los Mártires-en berdina, Oviedon (1960)


    Soraluze eta Maltzagaz gain, Osintxuk ere bere lokomotora izan zuen, Los Mártires izenekoa.

    1902 urtean, Ferrocarril de Durango a Zumárraga enpresak Krauss etxeari erosi zion, eta 1-3-1-T motakoa zen, 4761 fabrika-zenbakiarekin. Matrikula zenbakia 11 eman zioten.

    1906 urtean, Ferrocarriles Vascongados sortzerakoan, matrikula aldatu zioten: 81.

    Trenbideen elektrifikazioa zela eta, 1942 urtean Minas y Ferrocarril de Utrillas enpresari saldu zioten, eta bertan Banco de Aragón izena jarri zioten.