«Pinguinoak 433 (eu)»: berrikuspenen arteko aldeak

    Sorapediatik
    No edit summary
    No edit summary
    4. lerroa: 4. lerroa:
    Lehena era bifarrena  
    Lehena era bifarrena  


    ==Hirugarren seriea<ref>[[SAPA 1935-1985 (eu) | SAPA Trayectoris histórica de una empresa (1935-1985)]]. Vìctor Placencia Mendia (Andoaingo Udala 2012)</ref>==
    Hirugarren seriea Miranda de Ebro-Bilbao lerroa elektrifikatu zenean egin zuten (1956-1957).
    Hirugarren seriea Miranda de Ebro-Bilbao lerroa elektrifikatu zenean egin zuten (1956-1957).



    23:15, 9 urtarrila 2019(e)ko berrikuspena

    MCD 7-9 Ganz automotorea Maltzagako geltokian (Christian Schnabel)

    433 subserieak

    Lehena era bifarrena

    Hirugarren seriea[1]

    Hirugarren seriea Miranda de Ebro-Bilbao lerroa elektrifikatu zenean egin zuten (1956-1957).

    SECN[2] enpresak 15 unitate eraiki zituen, denak 1.500 voltiotakoak. CAFek kutxak eta bogieak egin zituen, CENEMESAk motoreak eta neurri-aparatoak, SAPAk, EISAk eta ADASAk kontrol eta balazta sistemak eta Navalek azken muntaia.

    1956 urtean 11 unitate bukatu zituzten eta 1957an gainontzeko lauak.

    Azken unitateak 1991 arte erabili ziren Bizkaian, Bilbao-Portugalete-Triano trenbidean hain zuzen.


    Ganz automotore motza Azpeitiako museoan
    (Miguel A.L. Galán 2014)

    SAPAren ekarpena

    Gorago aipatu den moduan, SAPAk kontrol sistemak eta balazta sistemak eraikitzen hartu zuen parte.


    Erreferentziak

    • RENFE: 301/338-339/378-379/393 "Pingüinos". Miquel Palou (M.A.F., Barcelona 1997).
    1. SAPA Trayectoris histórica de una empresa (1935-1985). Vìctor Placencia Mendia (Andoaingo Udala 2012)
    2. Sociedad Española de Construcción Naval.